Saturday, September 10, 2016
ဥေဒၵသဂါထာအဖြင့္
စာ_ ၁၅
ေယာဂီပုဂၢိဳလ္မ်ားသိဖို႔ရန္ အမွတ္အသားတစ္မ်ိဳးစီရွိၾက၏၊ထိုအမွတ္အသားကို"လကၡဏာ"ဟုေခၚသည္။[လကၡီယတိ အေနနာတိ လကၡဏံ၊အေနန_ဤအမွတ္အသားျဖင့္၊လကၡီယတိ_မွတ္သားအပ္၏၊ဣတိ_ထိုသို႔မွတ္သားေၾကာင္း၏အျဖစ္ေၾကာင့္၊တံ_ထိုအမွတ္အသားသည္၊လကၡဏံ_လကၡဏာမည္၏။]
သာမည,သဘာဝ။ ။ထိုလကၡဏာသည္ အမ်ားႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ သာမညလကၡဏာ,မိမိတစ္ပါးအတြက္သာျဖစ္ေသာ သဘာဝလကၡဏာဟု ႏွစ္မ်ိဳးရွိ၏၊ထိုတြင္ အနိစၥလကၡဏာ ဒုကၡလကၡဏာ အနတၱလကၡဏာဟူသည္ ရုပ္နာမ္သခၤါရဟူသမွ်ႏွင့္ သက္ဆိုင္ေသာ သာမညလကၡဏာတည္း၊ရုပၸနလကၡဏာဟူသည္ ရုပ္အားလံုးႏွင့္သက္ဆိုင္၍,နမနလကၡဏာဟူသည္ နာမ္အားလံုးႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာေၾကာင့္ သာမညလကၡဏာမ်ားပင္တည္း၊ဤသို႔ အမ်ားႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာအမွတ္အသားကို"သာမညလကၡဏာ"ဟု ေခၚ၏၊"အာရမဏဝိဇာနနလကၡဏာ"ဟူသည္စိတ္တစ္မ်ိဳးႏွင့္သာ သက္ဆိုင္၍,"ဖုႆနလကၡဏာ"ဟူသည္ ဖႆတစ္မ်ိဳးႏွင့္သာ,"အနုဘာဝနလကၡဏာ"ဟူသည္ ေဝဒနာတစ္မ်ိဳးႏွင့္သာသက္ဆိုင္ေသာေၾကာင့္ သဘာဝလကၡဏာမ်ားတည္း၊ဤသို႔ မိမိတစ္မ်ိဳးတည္း၏ အမွတ္အသားကို"သဘာဝလကၡဏာ"ဟုေခၚသည္၊[သမာနာနံ_အမ်ားႏွင့္တူေသာတရားတို႔၏+ဘာေဝါ_ျဖစ္ေၾကာင္း ျဖစ္ရာတည္း၊သာမညံ_ရာ၊သႆ_မိမိတစ္ပါးတည္း၏+ဘာေဝါ_အမွတ္အသားတည္း၊သဘာေဝါ_မိမိ၏အမွတ္အသား။]
ရသ။ ။တႆ_ထိုမရမတၳတရားတို႔၏၊ကိစၥံ ဝါ_ကိစၥသည္လည္းေကာင္း၊သမၸတၱိ ဝါ_အေၾကာင္းစံုညီ၍ျဖစ္ပံုသည္လည္းေကာင္း၊ရေသာ_ရသမည္၏၊ဣတိ _သို႔၊ပရိဒီပေရ_ျပရာ၏၊...ရသသည္လည္း ပရမတၳတရားတို႔၏ ျပဳဖြယ္ကိစၥဟူေသာ ကိစၥရသ အေၾကာင္းစံုညီ၍ျဖစ္ပံုဟူေသာ သမၸတၱိရသဟုနွစ္မ်ိဳးရွိ၏၊ထိုတြင္အခ်ိဳ႕တရား၌ကိစၥရသထင္ရွား၍,အခ်ိဳ႕တရား၌ သမၸတၱိရသထင္ရွား၏၊ထိုရသမ်ားသည္ဆိုင္ရာတရား၌ထင္ရွားလတၱံ႕။
ပစၥဳပ႒ာန္။ ။ဖလံဝါ_အက်ိဳးသည္လည္းေကာင္း၊ဥပ႒ာနာကာေရာပိ ဝါ_ေယာဂီတို႔ဥာဏ္အားထင္လာသည့္အျခင္းအရာသည္လည္းေကာင္း၊(ဥပ႒ာနနေရာဟုလည္းအခ်ိဳ႕စာရွိ၏၊)ပစၥဳပ႒ာနံ_ပစၥဳပ႒ာန္မည္၏၊ပစၥဳပ႒ာန္သည္လည္း ဖလံပစၥဳပ႒ာန္,ဥပ႒ာနာကာရပစၥဳပ႒ာန္ဟု နွစ္မ်ိဳးရွိ၏၊ထိုတြင္ ဖလပစၥဳပ႒ာန္ဟူသည္ ကိစၥရသေၾကာင့္ရထိုက္ေသာအက်ိဳးတည္း၊ဥပမာ_ကိစၥတစ္ခုကိုျပဳလွ်င္ ထိုကိစၥအတြက္အက်ိဳးတစ္မ်ိဳးမ်ိဳးကိုရသကဲ႔သို႔တည္း၊ဥပ႒ာနာပစၥဳပ႒ာန္ဟူသည္ ထိုတရားကို ဆင္ျခင္ေသာအခါ ေေယာဂီတို႔ဥာဏ္တြင္
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment