Saturday, September 10, 2016
ဥေဒၵသဂါထာအဖြင့္
စာ_၁၉
႐ူပံ၏ ဝစနတၳ။ ။႐ုပၸတီတိ ႐ူပံ၊[ဤဝိၿဂိဳဟ္သည္ သုဒၶကတၱဳသာဓန ေဟတု ကမၼသာဓန ႏွစ္ခ်က္သင့္တည္း၊]ယံ_အၾကင္တရားသည္၊သီတုဏွာဒိဝိေရာဓိ ပစၥေယတိ_အေအး အပူအစရိွေသာ ဆန္႔က်င္ဘက္အေၾကာင္းတို႔ေၾကာင့္၊႐ုပၸတိ_ေဖာက္ျပန္တက္၏၊(တစ္နည္း)သီတုဏွာဒိဝိေရာဓိပစၥေယတိ_အေအး အပူအစရိွေသာ ဆန္႔က်င္ဘက္အေၾကာင္းတို႔သည္၊႐ုပၸတိ_ေဖာက္ျပန္ေစအပ္၏၊ ဣတိ_ေၾကာင့္၊တံ_ထိုတရားသည္၊႐ူပံ_႐ုပ္မည္၏၊ဤဝိၿဂိဳဟ္အရ အေအး အပူစေသာ ဆန္႔က်င္ဘက္အေၾကာင္းတို႔ႏွင့္ ေပါင္းမက ေဖာက္ျပန္ေခ်ာက္ျခား ပ်က္ျပားတက္ေသာတရားကို"႐ုပ္"ေခၚသည္ဟု မွတ္ပါ၊သီတုဏွာဒိ၌ အာဒိသဒၵါျဖင္�့ ဇိဃစ ၦာ(ထမင္းဆာမႈ)ဝိပါသာ(ေရငတ္မႈ)ဍံသမကသဝါတာတပသရီသပသမၹႆ(မွက္ ျခင္ ေလ ေနပူ ေႁမြ ကင္းတို႔၏ ေတြ႕ထိကိုက္ခဲမႈ)စေသာေဘးရန္မ်ားကိုယူပါ။
ခႏၶသံယုတ္။ ။႐ုပၸတီတိ ေခါ ဘိကၡေဝ တသၼာ ႐ူပႏိ ၱ ဝုစၥတိ၊ ေကန ႐ုပၸတိ၊သီေတနပိ ႐ုပၸတိ,ဥေဏွနပိ ႐ုပၸတိ,ဇိဃစၦာယပိ ႐ုပၸတိ,ဝိပါသာယပိ ႐ုပၸတိ ဍံသမကသဝါတာတပသရီသပသမၹေႆနပိ ႐ုပၸတိ..... ။၃ ဝဂ္,၇သုတ္။
ေဖာက္ျပန္ပံု။ ။"႐ုပၸတိ "အရ "ေဖာက္ျပန္မႈ"ဟူသည္ ေ႐ွး႐ုပ္အစဥ္မွထူးျခား၍ ေနာက္႐ုပ္အစဥ္၏ တစ္မ်ိဳးတစ္ဖံုျဖစ္မႈတည္း၊ခ်ဲ႕ဦးအ့ံ_႐ုပ္၏ ဌီအခိုက္သည္နာမ္၏ ဌီခဏထက္ၾကာ၏၊ထို႔ေၾကာင့္ ဌီအခိုက္�၌ တည္ရိွစဥ္မွာပင္ ဆန္႔က်င္ဘက္အေၾကာင့္မ်ားႏွင့္ ေပါင္းဆံုႏိုင္၏၊ ဥပမာ_အပူဥတုစိုးအုပ္၍ အပူ႐ုပ္အစဥ္ျဖစ္ေနခိုက္၌ အေအးဥတုေပၚလာ၍ ထိုအေအးဥတုႏွင့္ဌီအခိုက္မွာ မဌမအႀကိမ္ေတြ႔ဆံုမိၾက၏၊သို႔ေသာ္ မထင္႐ွားေသး၊ ဒုတိယအႀကိမ္ တတိယအႀကိမ္ေတြ႔ဆံုၾကျပန္၏၊ထိုကဲ့သို႔ ဌီအခိုက္ ဌီအခိုက္�၌ ဆန္႔က်င္ဘက္အေအးဥတုႏွင့္ ေပါင္းမိဖန္မ်ားေသာအခါ ေ႐ွးက အပူ႐ုပ္အစဥ္သည္ ကြယ္ေပ်ာက္၍ အေအး႐ုပ္အစဥ္ေဖာက္ျပန္လာသည္၊အေအး႐ုပ္အစဥ္ေပ်ာက္၍ အပူ႐ုပ္အစဥ္ေဖာက္ျပန္ပံုကိုလည္းခ်ဲ႕ထြင္ၾကည့္ပါ၊
ဤသို႔ ေ႐ွး႐ုပ္အစဥ္ႏွင့္ မတူေသာ ေနာက္႐ုပ္အစဥ္တစ္မ်ိဳးျဖစ္ျခင္းကိုပင္"႐ုပၸတိ"အရ"ေဖာက္ျပန္ျခင္း"ဟု ယူရေသာေၾကာင့္"ဝိကာရာပတၱိစ_သီတာဒိသႏၷိပါေတ ဝိသဒိသုပၸတၱိေယဝ=ေဖာက္ျပန္ျခင္းသို႔ေရာက္ျခင္းဟူသည္ အေအးအစရိွေသာ ဆန္႔က်င္ဘက္ဥတုႏွင့္ေပါင္းမိရာအခါ၌ ေ႐ွး႐ုပ္အစဥ္မွမတူေသာ ေနာက္႐ုပ္အစဥ္၏ျဖစ္ျခင္းပင္တည္း"ဟု ခႏၶဝိဘင္း၌ မိန္႔သည္။
ဆက္ဦးအံ့_အေအးေၾကာင့္ေဖာက္ျပန္မႈဟူသည္ အေအးမိ၍ ဖ်ားနာမႈ,ေဆာင္းအခါ၌ အသားအေရကြဲမႈ,ေလာကႏၱရိက္ဟုေခၚအပ္ေသာ ငရဲ၌ အလြန္
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment