Saturday, September 10, 2016

သျဂႋဳဟ္ဘာသာဋီကာ စာ-၂၆ ေခါင္းစဥ္မာတိကာ။ ။ဤ"စိတၱ တာဝ စတုဗၺိဓံ၊ေပ၊ေလာကုတၱရေဥၥတိ" ဟူေသာစကားလည္းဘံုေလးပါးျဖင့္စိတ္ကို အက်ဥ္းခ်ဳပ္ခြဲျခားျပေသာ ဥေဒၵသ(ေခါင္းစဥ္မာတိက)စကားပင္ျဖစ္ေသး၏၊ဤေခါင္းစဥ္အတိုင္း ကာမာဝစရစိတ္(၅၄),ရူပစိတ္(၁၅)စသည္ျဖင့္အက်ယ္ျပလိမ့္ဦးမည္။ ©©©©©©©©©©©© ကာမာဝစရစိတ္အက်ယ္ ****************** တတၳ ကတမံ ကာမာဝစရံ အႏုသေႏၶ။ ။"ကာမာဝစရံ ရူပါဝစရံ အရူပါဝစရံ ေလာကုတၱရေဥၥတိ " ဟူေသာေခါင္းစဥ္မာတ္ကာအားေလ်ာ္စြာ ကာမာဝစရစိတ္ကိုေရွးဦးစြာခ်ဲ႕ျပလိုေသာေၾကာင့္"တတၱ ကတမံ ကာမာဝစရံ"ဟူေသာ ပါဌ္ကိုမိန္႔သည္။[တတၳခ်ီလ်က္,စကားတက္မူ,မွတ္ယူ ဝိတၱာရ။] ပါပႏွင့္ အေဟတုကေရွ႕ထား။ ။ကာမာဝစရစိတ္တြင္လည္း ကုသိုလ္ အကုသိုလ္ အဗ်ာကတသံုးမ်ိဳးရွိသည္တြင္"ကုသလာဓမၼာ အကုသလာဓမၼာ အဗ်ာကတာဓမၼာ"ဟူေသာ ဓမၼသဂၤဏီပါဠိေတာ္ႏွင့္ညီစြာ ကုသိုလ္ကိုေရွးဦးစြာျပထိုက္ေသာ္လည္း ကုသိုလ္သည္ေသာဘနတရားျဖစ္၍ မဟဂၢဳတ္ေလာကုတၱရာေသာဘနမ်ားႏွင့္ေပါင္းစက္လ်က္"ေသာဘနစိတ္တစ္ခုယုတ္ေျခာက္ဆယ္" ဟု ေရတြက္၍လြယ္ကူေစျခင္းငွာ ကုသိုလ္ကိုေနာက္ထားလ်က္ ပါပႏွင့္ အေဟတုကို ေရွးဦးစြာျပသည္။ ံ ေလာဘမူကိုေရွ႕ထား။ ။ပါပႏွင့္အေဟတုကတြင္လည္း အေဟတုကသည္ အဗ်ာကတျဖစ္၍ ကုသိုလ္ အကုသိုလ္တို႔၏ေနာက္လိုက္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္လည္းေကာင္း,ဟိတ္ႏွင့္လံုးဝမယွဥ္ေသာေၾကာင့္လည္းေကာင္းပါပမည္ေသာ အကုသိုလ္ကိုေရွးဦးစြာျပသည္၊ပါပစိတ္တြင္လည္းပဋိသေႏၶေနသူတိုင္း၏တစ္ဘဝဝယ္ ဘဝနိကႏၲိက(ဘဝကိုႏွစ္သက္ေသာ)ေလာဘေဇာကေရွးဦးစြာျဖစ္ျခင္း,အဝိဇၨာ,တဏွာဟူေသာ ေမာဟ ေလာဘႏွင့္ယွဥ္ရသျဖင့္ ဝဋၬမူလ(ဝဋ္ဘဝ၏အေျချမစ္)ျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ ေလာဘမူစိတ္ကိုေရွးဦးစြာျပသည္၊ထို့ေနာက္ ဟိတ္ႏွစ္ပါးခ်င္းအယွဥ္တူ၍ ေဒါသမူစိတ္ကိုလည္းေကာင္း ဟိတ္တသ္ပါးႏွင့္သာ ယွဥ္ေသာေၾကာင့္ ေမာဟမူစိတ္ကိုလည္းေကာင္း ေရွ႕ေနာက္ဆက္၍ျပသည္။

No comments:

Post a Comment