Saturday, July 16, 2016
ပကိဏ္းပိုင္းဘာသာဋီကာ
စာ_၁၉၉ မွ ၂၀၃ထိ
အာ႐ုေပၸသု ဒုတိယစတုတၳာနိ မဟဂၢတာရမဏာနိ။ ။ဒုတိယ အာ႐ုပၸ
(ဝိညာဏဥၥာယတနကုသိုလ္ ဝိပါတ္ ႀကိယာ)တို႔တြင္ ဝိညာဏဥၥာယတနကုသိုလ္
သည္ ဤဘဝ ေ႐ွးဘဝ အဇၨ်တၱသႏၱာန္၌ ျဖစ္ဖူးေသာ အာကာသာနဥၥာယတန
ကုသိုလ္ကို အာရံုျပဳ၏၊ ပဋိသေႏၶ ဘဝင္ စုတိကိစၥ တပ္ရေသာ ဝိပါတ္သည္
ေ႐ွးဘဝ အဇၨ်တၱသႏၱာန္၌ ျဖစ္ဖူးေသာ အာကာသာနဥၥကုသိုလ္ကို အာရံုျပဳ၏၊
ႀကိယာကား ဤဘဝ ေ႐ွးဘဝ အဇၨ်တၱသႏၱာန္၌ ျဖစ္ဖူးေသာ အာကာသာနဥၥာ
ယတန ကုသိုလ္ ႀကိယာကို အာရံုျပဳသည္။
ခ်ဲ႕ဦးအံ့_ပုထုဇဥ္ ေသကၡပုဂၢိဳလ္သည္ အာကာသာနဥၥာယတနကုသိုလ္ကို ရၿပီးေနာက္ ဤဘဝတြင္ပင္ ဝိညာဏဥၥာယတနကုသိုလ္ကို ဆက္လက္ရေသာအခါ ဤဘဝ အဇၨ်တၱ(မိမိသႏၱာန္၌)ျဖစ္ဖူးေသာ အာကာသာနဥၥာယတနကုသိုလ္စ်ာန္ကို အာရံုျပဳ၏၊ စုေတၿပီးေနာက္ ဒုတိယအ႐ူပဘံုသို႔ေရာက္၍ ဝိညာဏဥၥယတနစ်ာန္ ဝင္စားေသာအခါ ထိုဝိညာဏဥၥာယတနစ်ာန္သည္ ေ႐ွးဘဝက အဇၨ်တၱသႏၱာန္၌ ျဖစ္ခဲ့ဖူးေသာ အာကာသာနဥၥာယတနစ်ာန္ကို အာရံုျပဳ၏၊ ဝိညာဏဥၥာယတနစ်ာန္ကို ရၿပီးေနာက္ ဒုတိယအ႐ူပဘံု၌ ပဋိသေႏၶ ဘဝင္ စုတိ ကိစၥ တပ္ေသာ ဝိညာဏဥၥာယတနဝိပါတ္စိတ္သည္ ေ႐ွးဘဝက မိမိသႏၱာန္၌ ျဖစ္ခဲ့ဖူးေသာ အာကာသာနဥၥာယတနကုသိုလ္(ကမၼနိမိတ္)ကိုပင္ အာရံုျပဳသည္။
ပုထုဇဥ္ ေသကၡအျဖစ္တုန္းက အာကာသာနဥၥာယတနကုသိုလ္စ်ာန္ကို ရၿပီးေနာက္ ထိုဘဝ၌ပင္ ရဟႏၱာ ျဖစ္မွ ဝိညာဏဥၥာယတနႀကိယာစ်ာန္ကို ရလ်ွင္ ထိုပဌမဆံုး ရအပ္ေသာ ဝိညာဏဥၥယတနႀကိယာစ်ာန္သည္ ဤဘဝ အဇၨ်တၱသႏၱာန္၌ ျဖစ္ဖူးေသာ အာကာသာနဥၥာယတနကုသိုလ္စ်ာန္ကို အာရံုျပဳ၏၊ ထို႔ေနာက္ အာကာသာနဥၥာယတနစ်ာန္ကို ျပန္၍မဝင္စားေသးသမ်ွ ဝိညာဏဥၥာယတနႀကိယာစ်ာန္ ျဖစ္တိုင္း ျဖစ္တိုင္း ဤဘဝ အဇၨ်တၱသႏၱာန္၌ ျဖစ္ဖူးေသာအာကာသာနဥၥာယတနကုသိုလ္စ်ာန္
ကိုခ်ည္း အာရံုျပဳသည္။
ရဟႏၱာျဖစ္ၿပီးမွ အာကာသာနဥၥာယတနစ်ာန္ကို ဝင္စားသည္ရိွေသာ္ ထိုစ်ာန္
သည္ ႀကိယာစ်ာန္ျဖစ္၏၊ထို႔ေၾကာင့္ ေနာက္ေနာက္ဝင္စားသမ်ွ ဝိည ာဏဥၥာ
ယတနစ်ာန္သည္ ဤဘဝ အဇၨ်တၱသႏၱာန္၌ ျဖစ္ဖူးေသာ အာကာသာနဥၥယတန
ႀကိယာစ်ာန္ကို အာရံုျပဳ၏၊ ရဟႏၱာျဖစ္ၿပီးမွ အာကာသာနဥၥာယတနစ်ာန္ကို
ရၿပီးေနာက္ ဝိည ာဏဥၥာယတနစ်ာန္ကို ဆက္လက္ရလ်ွင္ ထိုဝိညာဏဥၥာယတန
-------------------------------
၂၀၀
စ်ာန္သည္ ဤဘဝ၌ အဇၨ်တၱသႏၱာန္၌ ျဖစ္ဖူးေသာ အာကာသာနဥၥာယတန
ႀကိယာစ်ာန္ကိုခ်ည္း အာရံုျပဳသည္။
ကာမ ႐ူပဘံုဝယ္ ေသကၡအျဖစ္တုန္းက ဝိညာဏဥၥာယတနစ်ာန္ကို ရ၍
ဝိညာဏဥၥာယတနဘံုေရာက္မွ ရဟႏၱာျဖစ္လ်ွင္ ထိုရဟႏၱာျဖစ္မွ ဝင္စား
အပ္ေသာ ဝိညာဏဥၥာယတနစ်ာန္သည္ ေ႐ွးဘဝ အဇၨ်တၱသႏၱာန္၌ ျဖစ္ဖူးေသာ
အာကာသာနဥၥကုသိုလ္ခ်ည္း အာရံုျပဳသည္။ [ဝိညာဏဥၥာယတနဘံုေရာက္မွ
အာကာသာနဥၥာယတနစ်ာန္ကို ဝင္စားလို႔ မျဖစ္ေသာေၾကာင့္ အာကာသာနဥၥာ
ယတနဈာန္ကို အာရံုျပဳခြင့္ မရေတာ့ေခ် ။]
စတုတၳအာ႐ုပၸ(ေနဝသညာနာသညာယတန)စ်ာန္သည္ တတိယအာ႐ုပၸ
အာကိဥၥညာယတနစ်ာန္တည္းဟူေသာ မဟဂၢဳတ္တရားကို အာရံုျပဳ၏၊ ထိုသို႔
အာရံုျပဳရာဝယ္ အက်ယ္ကို ေ႐ွးနည္းအတိုင္းသိပါ ၊ အက်ဥ္းမွတ္ဖြယ္ကား-
ေနဝသညာနာသညာယတနကုသိုလ္သည္ ဤဘဝ ေ႐ွးဘဝ အဇၨ်တၱသႏၱာန္၌
ျဖစ္ဖူးေသာ အာကိဥၥညာယတနကုသိုလ္ကို အာရံုျပဳ၏၊ ဝိပါတ္သည္ ေ႐ွးဘဝ
အဇၨ်တၱသႏၱာန္၌ ျဖစ္ဖူးေသာ အာကိဥၥညာယတကုသိုလ္ကိုသာ အာရံုျပဳ၏ ၊
ႀကိယာသည္ကား ဤဘဝ ေ႐ွးဘဝ အဇၨ်တၱသႏၱာန္၌(မိမိသႏၱာန္၌)ျဖစ္ဖူးေသာ
အာကိဥၥညာယတနကုသိုလ္ ႀကိယာကို အာရံုျပဳ၏၊
[ေဆာင္] ကုသိုလ္ဟူက, ဤဘဝႏွင့္ ,ထိုဘဝေ႐ွး,ျဖစ္ေရးအဇၨ်, ကုသလကို,မုခ်အာရံု,
ျပဳရတံု၏၊ တစ္ဖံုဝိပါက္, ေ႐ွးဘဝတြက္သာ၊ ကိရိယာမူ,ႏွစ္ျဖာခုေ႐ွး,
ဘဝေဒြးဝယ္,ျဖစ္ေရးအဇၩ, ကုသလႏွင့္, ကိရိယစု, ေလ်ာ္စြာျပဳသည္,....
႐ႈေလ အာရံု အခြဲတည္း။
ေသသာနိ မဟဂၢတစိတၱာနိ သဗၺာနိပိ ပညတၱာရမဏာနိ။ ။ဤဝါက်၌
ေသသ၏ အပါဒါန္ကို အဘိညာဏ္ကိစၥ တပ္ခိုက္ ႐ူပကုသိုလ္ ႀကိယာ
ပဥၥမစ်ာန္ႏွင့္ ဒုတိယ စတုတၳ အာ႐ုပၸစိတ္မ်ားကို ခံပါ၊ ထိုစိတ္တို႔မွ ႂကြင္းေသာ
မဟဂၢဳတ္စိတ္ (၂၁)ကား ဆိုင္ရာ ပညတ္တရားကိုသာ အာရံုျပဳ၏၊ ထိုပညတ္
မ်ားသည္ ပထဝီကသိုဏ္း စေသာ ကသိဏပညတ္, အသုဘပညတ္စေသာ
အားျဖင့္ (၂၈)ပါး ႐ွိ၏၊ ကမၼ႒ာန္းပိုင္း၌ ထင္႐ွားလတၱံ႕။
အမွာ။ ။ေစတသိက္ တို႔ကို ေရတြက္ျခင္း , ဧကန္ အေနကန္ အာရံုျပဳအခြဲ,
အဇၨ်တၱ စသည္ကို အာရံုျပဳေသာ ေစတသိက္မ်ား , ဤအလံုးစံုကို မာတိကာ
အေကာက္မွာ ေက်းဇူးမ်ားသည့္အတြက္ အေျချပဳသၿဂႋဳဟ္တုန္းက ေရးခဲ့ၿပီ။
----------------------------------------
၂၀၁
ဝတၳဳသဂၤဟအဖြင့္
ဝတၳဳသဂၤေဟ ဝတၳဴနိ နာမ စကၡဳ ၊ေပ၊ ဆဗၺိဓာနိ ဘဝႏၱိ။ ။ ဝသႏၱိ
ဧတၳာတိ ဝတၳဳ၊ ဧတၳ-ဤစကၡဳစသည္၌၊ ဝသႏၱိ -စိတ္ ေစတသိက္တို႔ မွီေနၾက
ကုန္၏၊ ဣတိ-ထို႔ေၾကာင့္၊ ဝတၳဳ-မည္၏၊ ေက်ာင္း၏ တည္ရာ မွီရာေျမကို
"ဝိဟာရဝတၳဳ=ေက်ာင္းေနရာ"ဟု ေခါသကဲ့သို႔, ထို႔အတူ စိတ္ ေစတသိက္ တို႔၏
မွီရာျဖစ္ေသာ ႐ုပ္တရားကို "ဝတၳဳ" ဟု ေခၚသည္။
တာနိ ကာမေလာေက သဗၺာနိပိ လဗၻႏၱိ။ ။ စကၡဳေျႏၵ, ေသာတိေျႏၵ, ဃာနိေျႏၵ,
စေသာ ဣေျႏၵ(ပသာဒ႐ုပ္ ) အျပည့္အစံု ရရိွသူတို႔ ကာမဘံု၌သာျဖစ္ခြင့္ရေသာ
ေၾကာင့္ ကာမဘံု၌ ထိုဝတၳဳ႐ုပ္အားလံုးကို ရႏိုင္သည္။ထင္႐ွားေစအံ့_ကာမာ
ဝစရကုသိုလ္ကံသည္ ဝတၳဳအာရံု ကာမဂုဏ္ကို ေတာင့္တေသာ ကာမတဏွာ
လ်ွင္ အရင္းခံရိွ၏၊ ထို႔ေၾကာင့္ ထိုကုသိုလ္ကံ အက်ိဳးေပးေသာအခါ အရင္းခံ
တဏွာ၏ အလိုက်ေအာင္ ႐ူပ သဒၵ စေသာ အာရံုငါးပါးကို စံုစံုလင္လင္
ခံစားႏိုင္ဖို႔ရာ စကၡဳ- ေသာတ-ဃာန- ဇီဝွါ -ကာယဟူေသာ ကမၼဇ႐ုပ္ ဣေျႏၵ
တို႔ကို အကုန္အစင္ စီမံေပးရသည္၊ဤသို ႔ ဣေျႏၵျပည့္စံုေသာ ပုဂၢိဳလ္မ်ားသည္
ကာမတဏွာ၏ နယ္ပယ္ျဖစ္ေသာ ကာမဘံု၌သာ ျဖစ္ခြင့္ရိွေသာေၾကာင့္ ကာမဘံု၌
ဝတၳဳ႐ုပ္ (၆)ပါးလံုးကိုရႏိုင္သည္။
႐ူပေလာေက ပန ဃနာဒိတၱယံ နတၳိ။ ။ ႐ူပဘံုသို႔ ေရာက္ေၾကာင္းျဖစ္ေသာ ႐ူပ
စ်ာန္ကား ဝတၳဳအာရံု ကာမဂုဏ္ကို စက္
ဆုပ္ေသာ ကာမဝိရာဂဘာဝနာတည္း၊
ဝတၳဳအာရံုဟူသည္လည္း ႐ူပါရံု စေသာ အာရံုမ်ား ျဖစ္ရကား ပယ္႐ွား၍
မျဖစ္ႏိုင္၊ သူ႔ဘာသာ လွေနေသာ႐ူပါရံုကို
မလွေအာင္ ပယ္လို႔မရ, ပယ္လည္းမ
ပယ္ထိုက္၊ သာယာဖြယ္အသံ, ေမႊးႀကိဳင္ေသာရနံ႔, ေကာင္းေသာအရသာ,
ေတြ႔ထိဖြယ္ရာ အေတြ႔အာရံုမ်ားကိုလည္း
ပယ္ရွား လို႔ မျဖစ္ႏိုင္၊ သူတို႔အတြက္
အကုသိုလ္မ်ား၍ စက္ဆုပ္႐ိုးမွန္လ်ွင္
"ႂကြက္မႏိုင္ က်ီမီး႐ိႈ႕ " ဟူသကဲ့သို႔, ထို
အာရံုမ်ားကို မပယ္ပဲ ထိုအာရံုမ်ားႏွင့္
ဆက္သြယ္၍ေနေသာ ကိုယ့္ဆိုင္ရာ
ပသာဒကိုသာ ပယ္႐ွားခြင့္ရိွသည္၊ ထို႔ေၾကာင့္ ကာမဂုဏ္ကို လြန္စြာစက္ဆုပ္
သျဖင့္ တရားအားထုတ္ေသာ ေယာဂီ
ပုဂၢိဳလ္၏ ဘာဝနာကို ကာမဝိရာဂဘာဝနာ
ဟုေခၚ၏၊ ထိုကာမဝိရာဂဘာဝနာသည္
အက်ိဳးေပးေသာအခါ သူပယ္႐ွားႏိုင္ေသာ ပသာဒ႐ုပ္ငါးပါးလံုးကိုပင္ ပယ္
႐ွားခ်င္၏၊ သို႔ေသာ္ စကၡဳ ေသာတ ဟူ
ေသာ ပသာဒ ႏွစ္ပါးအတြက္မွာ ဘုရား
ဖူး တရားနာ ေက်းဇူးမ်ားေသာအရာက
႐ွိေနေသးေသာေၾကာင့္ ႁခြင္းခ်က္ထား
၍ ဃာန-ဇိဝွါ-ကာယ ပသာဒသံုးခုကိုသာ
ပယ္ရွား ရေပသည္၊ သို႔အတြက္ ႐ူပဘံု
၌ ဃာနာဒိတၱယကို မရေတာ့ေခ်။
ဋီကာေက်ာ္။ ။ျဗဟၼာနံ ကာမဝိရာဂ
ဘာဝနာဝေသန ဂႏၶရသေဖာ႒ေဗၺသု
ဝိရတၱတာယ, တဗၺိသယပသာေဒသု
ပိ ဝိရာဂသဗၻာဝေတာ(ဃာနာဒိတၱယံ
နတၳိ)၊ ဗုဒၶဒႆနဓမၼႆဝနာဒိ
အတၳံ ပန စကၡဳေသာေတသု အဝိ
ရတၱဘာဝေတာ စကၡာဒိဒြယံ တတၳ
ဥပလဗၻတိ။
ဃာနာဒိတၱယံ နတၳိႏွင့့္ အဟီနိျႏၵိယ။ ။႐ူပျဗဟၼာတို႔ကို ခ်ီး
မြမ္းေသာ ပါဠိေတာ္မ်ား၌ "႐ူပီ_႐ုပ္
ရိွ၏၊ အဟီနိျႏၵိေယာ_မယုတ္ေလ်ာ့
ေသာ ဣေျႏၵ ရိွ၏" ဟူေသာ စကား
ႏွင့္ "ဃာနာဒိတၱယံ နတၳိ" ဟူေသာ
ဤ သၿဂႋဳဟ္စကားသည္ မဆန္က်င္
ပါေလာ၊ အေျဖကား_ "အဟီနိျႏၵိေယာ"
ဟူေသာ ပါဠိေတာ္သည္ ပံုသဏၭာန္
ကို ရည္ရြယ္ေသာ စကားတည္း၊
"ဃာနာဒိတၱယံ နတၳိ" ကား ဃာနပသာဒ
စသည္ကို ရည္ရြယ္ ေသာ စကားျဖစ္
သည္၊ ထို႔ေၾကာင့္ အခ်င္းခ်င္း မ
ဆန္႔က်င္ပါ၊ဤစကားအရ ႐ူပျဗဟၼာ
မ်ား၌ ဃာန ဇိဝွါ ကာယ ပသာဒ ႐ုပ္
မ်ားသာ မရိွသည္၊ ႏွာေခါင္း
ပံုသဏၭာန္, လ်ွာႏွင့္ ကိုယ္ခႏၶာႀကီး
ကား အထင္အ႐ွားရိွသည္" ဟု
မွတ္ပါ။
ဇိနာလကၤာရဋီကာ။ ။တတၳ ျဗဟၼာပါ
ရိသဇၨေတာ ပ႒ာယ ဣမာနိ ေသာဠ
သ ႐ူပါဝစရနိ နမ၊ ေတသု သေဗၺ
ပုရိသ သဏၭာနာ၊ ဣတၳိပုရိသဗ်ဥၨန
နိမိတၱံပိ နတၳိ၊ စကၡဳေသာတာနိ ပန
အတၳိ, ႐ူပံ ပႆႏၱိ၊ သဒၵံ သုဏႏၱိ ၊
ဃာနံအတၳိ, ဃာနပၸသာေဒါ စ ဃာန
ဝိညာဏဥၥ နတၳိ ၊ တသၼာ ဂႏၶံ န
ဇာနႏၱိ၊ သမၼာ ပရိဝတၱဇိဝွာ အတၳိ၊
တသၼာ ဟသႏၱိ ၊ ဇိဝွါဝိညာဏံ စ
နတၳိ၊ တသၼာ ကိဥၥိ ရသံ န ဇာနႏၱိ,
န ခါဒႏၱိ, န ပိဝႏၱိ၊ စ်ာနပီတိေယဝ
ေတသံ အာဟာေရာ ေဟာတိ၊ ကာေယာ
အတၳိ, ကာယပၸသာေဒါ စ ကာယဝိ
ညာဏံ စ နတၳိ၊တသၼာ ေတ ကိဥၥိ
ဖႆံ န ဇာနႏၱိ၊ ဧဝံ သေႏၱပိ နိဝါသ
နပါ႐ုပန သာဋကာ အတၳိ,
စာ_၂၀၂_၂၀၃
ျဗဟၼဝိမာနသယနာနိ အတၳိ, ေက
သာ နခါ ဒႏၱာ အတၳိ, ေသသ ေကာ
႒ာသာနိ ပန နတၳိ၊ ဒီပသိခါ ဝိယ
သရီရံ ေဟာတိ, မလမုတၱမဂၢါ နတၳိ,
ဣႏၳိေယာ နတၳိ, နစၥဂီတာဒိနိ နတၳိ၊
ေကစိ အရိယဝိဟာေရန, ေကစိ ဒိဗၺ
ဝိဟာေရန, ေကစိ ျဗဟၼဝိဟာေရန
ဝိဟရႏၱီတိ။
အ႐ူပေလာေက ပန သဗၺာနိပိ နသံဝိဇၨႏၱိ ။ ။ အ႐ူပစ်ာန္မည္သည္ ႐ူပဝိရာဂ(႐ုပ္ဟူ
သမ်ွကို စက္ဆုပ္ေသာ) ဘာဝနာတည္း၊
ထို႔ေၾကာင့္ အ႐ူပစ်ာန္၏ အက်ိဳးေပးရာ
အ႐ူပဘံု၌ ဝတၳဳ႐ုပ္(၆) ပါးလံုး မရိွ။
[ ကာမေလာေက သဗၺာနိပိ ႏွင့္ ဤသဗၺာ
နိပိဝယ္ ပိသဒၵါသည္ သမၻာဝနာေဇာတ
ကခ်ည္းတည္း။]
တတၳ ပဥၥဝိညာဏဓာတုေယာ ယထာကၠမံ ဧကေႏၱန ပဥၥပသာဒဝတၳဴနိ နိႆာေယဝ ပဝတၱႏၱိ။ ။ "ဧကေႏၱန နိႆာယ"ျဖင့္ ရံခါ စကၡဳဝတၳဳ
ကိုမွီ၍ ရံခါ ဟဒယဝတၳဳကို မွီျခင္းစေသာ အေနကန္မ်ိဳး မဟုတ္ဟု ျပသည္၊ နိႆာေယဝ၌လဧဝျဖင့္ အ႐ူပဘံု၌ စိတ္အခ်ိဳ႕ကဲ့သို႔ ရံခါမမွီ
ျခင္းကို ကန္႔သည္။
အဝေသ သာ ပန မေနာဝိညာဏဓာတုသခၤါတာ စ သႏၱီရဏမဟာဝိပါက ပဋိဃဒြယပဌမမဂၢဟသန႐ူပါဝစရဝေသန ဟဒယံ နိႆာေယဝ ပဝတၱႏၱိ။ ။ သႏၱီရဏ( ၃), မဟာဝိပါတ္(၈), ေဒါသမူ(၂), ေသာတာပတၱိမဂ္(၁), ဟသိတုပၸါဒ္( ၁),
႐ူပစိတ္ (၁၅), ဤ (၃၀)ေသာစိတ္မ်ားသည္ အ႐ူပဘံု၌ မျဖစ္၊ ဟဒယ
ဝတၳဳ႐ုပ္ရေကာင္းရာ ကာမ ႐ူပဘံု၌သာ
ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ဟဒယဝတၳဳကို အျမဲ
မွီၾက၏၊ ဤစိတ္တို႔ အ႐ူပဘံု၌ မျဖစ္ျခင္း၏ အေၾကာင္းကို ဋီကာေက်ာ္ ဖြင့္
သည့္အတိုင္း ဆိုအပ္လတၱံ႕ လကၤာျဖင့္
သိရာ၏။
စာ_၂၀၃
[ေဆာင္] မွတ္ေလာ့သာၾကည္, ကဗ်ာ
စီပိမ့္, သႏၱီမဟာ_ဝိပါကာတို႔,
ဒြါရာကိစၥ, မရိွၾက၍,အ႐ူပ၌,
မျဖစ္ထိုက္ခဲ့၊ ေနာက္လိုက္
ေဒါသ, ပဋိဃမွာ,နီဝရဏ
မွန္,ျမဲဧကန္ေၾကာင့္,စ်န္ကို
တားလႊင့္, တရားရင့္မို႔, သူ
ႏွင့္ယွဥ္တူ, ေဒါသမူကား,႐ူပ
၌ပင္,မျဖစ္ခ်င္စြ, အ႐ူပဝယ္
, မဆိုဖြယ္သာ။
မဂ္ေသာတာလည္း, ဆရာသမား,ဘုရား
အထံ, တရားမွန္ကို, နာခံမရ_ရိွ
တံုကမူ, သာဝကသႏၱာန္, အ
မွန္ျဖစ္မ်ိဳး, မရိွ႐ိုးတည္း၊
ကိုယ္က်ိဳးစီးပြား,ကိုယ့္တရား
ျဖင့္, ဘုရား ပေစၥ,ျဖစ္ၾကေပ
လည္း,လူ႔ျပည္၌သာ,ျဖစ္႐ိုးရာ
မို႔,ေသာတာပတၱိ,မဂ္မရိွခဲ့။
ဟသိတုပၸါဒ္, ယင္းစိတ္ဓာတ္
လည္း,ျပံဳးတက္ေစဖို႔, ကာယ
ခ်ိဳ႕သျဖင့္,မျဖစ္သင့္တန္၊႐ူပ
စ်ာန္မွာ, ဘာဝနာတြက္,တပ္
မက္လြတ္ကင္း, စက္ဆုပ္
ျခင္းေၾကာင့္, အလ်ွင္းယူဆ,
အ႐ူပ၌,မျဖစ္ထိုက္၍,စြဲပိုက္
ဟဒယ၊ ျမဲမွီၾကသည္,...ဓမၼ
သံုးဆယ္ႏွင္ႏွင္တည္း။
*သႏၱီမဟာ၊ေပ၊မျဖစ္ထိုက္ခဲ့။ ။သႏၱီရဏသည္ ပဥၥဒြါရ၌ သႏၱီရဏကိစၥတပ္၏။အ႐ူ
ပဘံု၌ ပဥၥဒြါရမရိွရကား သႏၱီရဏ
ကိစၥလည္းမရိွ၊ သႏၱီရဏ မဟာဝိပါတ္
တို႔ တဒါရံုကိစၥတပ္ဖို႔ရာလည္း ကာမေဇာ
ကာမသတၱဝါ, ကာမအာရံု, သံုးပါးမစံုေသာ
ေၾကာင့္ တဒါရံုကိစၥမတပ္ႏိုင္၊ ဤသို႔
ျဖစ္ရာဒြါရႏွင့္ ျပဳဖို႔ကိစၥမရိွေသာေၾကာင့္
ထိုစိတ္မ်ားသည္ အ႐ူပဘံု၌ မျဖစ္ထိုက္။
စာ_၂၀၃_၂၀၄
ေနာက္လိုက္ေဒါသ၊ေပ၊မဆိုဖြယ္သာ။ ။ ေလာဘသည္ စ်ာန္ကိုတား
ျမစ္ေသာ နီဝရဏေလာဘ,နီဝရဏမဟုတ္ေသာ ေလာဘဟု
ႏွစ္မ်ိဳးရိွသကဲ့သို႔ ေဒါသကား ႏွစ္မ်ိဳးမ
ရိွ၊ ေဒါသမွန္လ်ွင္ နီဝရဏ ဧကန္သာ
တည္း၊ထို႔ေၾကာင့္ ေဒါသႏွင့္ယွဥ္ေသာ
ေဒါသမူစိတ္တို႔သည္ စ်ာန္တရား၏
က်က္စားရာ ႐ူပဘံုမွာပင္ ျဖစ္ခြင့္မရ၊
အထက္တန္း က်ေသာ အ႐ူပဘံုအတြက္မွာ ဆိုဖြယ္ရာ မရိွေတာ့ၿပီ။
မဂ္ေသာတာလည္း၊ေပ၊မရိွခဲ့။ ။"သပၸဳရိသသံေသဝ_အရိယာျဖစ္ေအာင္ ေဟာျပႏိုင္
ေသာ သူေတာ္ေကာင္းတို႔ကိုမွီခိုရျခင္း,
သဒၶမၼႆဝန_အရိယာျဖစ္ေၾကာင္း သူ
ေတာ္ေကာင္းတရားကို နာရျခင္း,ေယာ
နိေသာမနသိကာရ-
---------------------------------
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment