Saturday, July 16, 2016

ဝီထိပိုင္း @@@@@ စာ - ၂၆၇ စာ.၂၆၇ ေဇာ၅ႀကိမ္ေစာရပံု ေလ့လာေနက် မဟုတ္ေသာ မဟဂၢဳတ္အာရံု ေလာကုတၱရာအာရံု ပညတ္အာရံု မ်ားကို အာရံုျပဳတဲ့အခါ၌မူ ထိုကာမေဇာမ်ားေနာက္သို႔ မလိုက္မပါေခ်။ ဌာေန ပရိစိေယေတဝ ,တံဣဒံ ဗာလေတာ ဗိယ၊ အႏုယာတိ န အညတၱ ,ေဟာတိ တဏွာဝေသန ဝါ။ [အနက္ကို ဋီကာေက်ာ္ နိႆယ ၌ ႐ႈပါ] ကာေမဇဝနသတၱာလမၺနာနံ နိယေမ သတိ။ ။ ဤကား ကာမာဝစရ ဇဝနာ ဝသာေန စေသာ စုဏၰိယကို အက်ဥ္းခ်ဳပ္ေသာ သဂၤဟ ဂါထာတည္း။ ကာမအာရံုဟူရာဝယ္ ပဥၥဒြါရ၌ အတိမဟႏၱာရံု ,မေနာဒြါရ၌ ဝိဘူတာရံုတည္း ။ မဟႏၱာရံု စသည္ႏွင့္ ဝိဘူတာရံုမွာ တဒါရံုမက် ဟု ျပလို၍, "ဝိဘူေတ ၊ တိမဟေႏၱစ " ဟု မိန္႔သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကာမေဇာ ကာမသတၱဝါ အတိမဟႏၱာရံု သို႔မဟုတ္ ဝိဘူတာရံုျဖစ္ေသာ ကာမအာရံု ,ဤအမွတ္အသား သံုးပါးစံုမွ တဒါရံုက်၏ ဟု မွတ္ပါ။ ႁခြင္းခ်က္။ ။ သို႔ေသာ္" ဤအဂၤါသံုးပါးစံုတိုင္း အျမဲတဒါရံုက်ရမည္ " ဟုလည္း မမွတ္သင့္။ ပစၥဳပၸန္ ဂတိနိမိတ္ကို အာရံုျပဳေသာ မေနာဒြါရ မရဏာသနၷဝီထိမ်ား၌ ကာမေဇာ ,ကာမသတၱဝါ, အတိမဟႏၱ ကာမအာရံု မွန္ပါလ်က္ တဒါရံုမက်ပဲ စုတိၿပီးမွ ထိုပစၥဳပၸန္အာရံုကိုပင္ ပဋိသေႏၶသစ္ႏွင့္ ဘဝင္၆ ခ်က္တို႔က အာရံုျပဳေၾကာင္းကို ဝိဘဂၤအ႒ကထာ အ႒ကထာက႑ မူလဋီကာတို႔က ဖြင့္ျပသည္။ မွတ္ခ်က္။ ။ ဤစကားအရ ကာမေဇာ မဟုတ္လ်င္ ဝိဘူတာရံုပင္ျဖစ္ေသာ္လည္း တဒါရံု မက်။ ကာမသတၱဝါ မဟုတ္လ်င္ ဝိဘူတာရံု အတိမဟႏၱာရံု ပင္ျဖစ္ေသာ္လည္း တဒါရံု မက်ဟု အဓိပၸါယ္ ရသည္ ျဗဟၼာတို႔၏ သ႑ာန္မွာ စိတ္ဓာတ္ (ဘဝင္) ကလည္း သာ၍ သန္႔႐ွင္း၏။ စကၡဳပသာဒ ေသာတပသာဒ တို႔ကလည္း အထူးၾကည္လင္၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ကာမသတၱဝါ တို႔ထက္ အတိမဟႏၱာရံု ဝိဘူတာရံု ဝီထိတို့ အျဖစ္မ်ား ေပလိမ့္မည္။သို့ရာတြင္ ရူပသတၱဝါ ျဖစ္ ေသာေၾကာင့္ တဒါရံု ကား မျဖစ္နိုင္။ ထို႔ေၾကာင့္ ျဗဟၼာတို့အတြက္ တဒါရံုမက်ေသာ ဝိဘူတာရံု အတိမဟႏၱာရံု ဝီထိမ်ားကိုလည္း ဝီထိဆိုရိုး၌ ျပထားသည္။ ဇဝနနိယာမ ဇဝေနသု စ ပရိတၱဇဝနဝီထိယံ ကာမာဝစရဇဝနာနိ သတၱကၡတၱံဳ ဆကၡတၱဳေမဝ ဝါ ဇဝႏၱိ၊ မႏၵပၸဝတၱိယံ ပန မရဏကာလာဒိသု ပဥၥဝါရေမဝ၊ ဘဂဝေတာ ပန ယမကပါဋိဟာရိယကာလာဒီသု လဟုကပၸဝတၱိယံ စတၱာရိ ပဥၥဝါ ပစၥေဝကၡဏစိတၱာနိ ဘဝႏၱီတိပိ ဝဒႏၱိ။ ×××××××××××××××××××××××××× ဒီဟာကေတာ့ တမ်က္ႏွာသာ .....

No comments:

Post a Comment